Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Έχασε ο Νικολαϊδης στο τεκβοντό, έδωσε μεγάλη μάχη

Το είχαμε γράψει, η κλήρωση του Νικολαΐδη στο τεκβοντό ήταν η δυσκολότερη που μπορούσε να έχει. Οι διοργανωτές, κανείς δεν ξέρει για ποιο λόγο έβαλαν τρεις Ολυμπιονίκες να παίξουν όχι μόνο μεταξύ τους, ο Νικολαΐδης και το Τανρικουλού, αλλά να σταυρώνουν στη συνέχεια με άλλον Ολυμπιονίκη, τον Τσα.
Ο πρώτος αγώνας ήταν… τελικός και ο δεύτερος το… χρυσό μετάλλιο. Ο Νικολαΐδης (μπλε) λοιπόν δεν τα κατάφερε, έχασε από τον Τούρκο Μπαχρί Τανρικουλού με 7-3 με τον Τούρκο να δέχεται μέχρι και τρεις παρατηρήσεις επειδή δεν πάλευε προσπαθώντας να κρατήσει τους πόντους από ένα γυριστό χτύπημα στο κεφάλι που κατάφερε για να πάρει την πρόκριση. Ο Τούρκος έπαιξε πιο έξυπνα, δεν ήταν καθόλου επιθετικός ενώ εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι αρκετά χτυπήματα στο θώρακα που κατάφερε ο Νικολαΐδης δεν μέτρησαν επειδή οι ηλεκτρονικοί αισθητήρες δεν τα κατέγραψαν.
Πάντως ο Αλέξανδρος στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα δήλωσε ότι για την ήττα φταίει μόνο ο ίδιος: «Το πρόβλημα δεν ήταν ο αντίπαλος, αλλά εγώ που δεν απέδωσα αυτό που έπρεπε. Έχω ακούσει άλλα παιδιά τις προηγούμενες ημέρες που ζητούσαν συγγνώμη από τον κόσμο για την απόδοσή τους. Θεωρούσα ότι δεν πρέπει να γίνεται αυτό γιατί ο κόσμος ξέρει ότι όλοι προσπαθούμε πάρα πολύ. Όμως, η πρώτη σκέψη μου μόλις τελείωσε ο αγώνας ήταν να πω μία συγγνώμη σε όσους απογοητεύτηκαν από τη σημερινή εμφάνιση γιατί πολύς κόσμος πίστεψε ότι μπορώ σήμερα να έχω πορεία ανάλογη με εκείνη του Πεκίνου και της Αθήνας και δεν τα κατάφερα. Ελπίζω να είμαι λίγο τυχερός, να περάσει ο Τούρκος στον τελικό και να συνεχίσω για το χάλκινο».
Ο Νικολαΐδης αναφέρθηκε και στον Τούρκο αντίπαλό του: «Είναι πολύ έμπειρος και γνωστός στο χώρο, τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Η μόνη ιδιαιτερότητά του, που με έκανε να θεωρώ ότι αν παίξω καλά "τον έχω", ήταν ότι αγωνίζεται πρώτη φορά σε μεγάλους αγώνες σε αυτή την κατηγορία».
Όσο για την φάση που ουσιαστικά έκρινε τον αγώνα είπε: «Δεν ξέρω πώς φάνηκε στο ριπλέι, αλλά εγώ δεν ένιωσα καμία επαφή».
Στον άλλο αγώνα της κατηγορίας +80κ., ο Τσα τα βρήκε σκούρα απέναντι στον Σλοβένο Ιβάν Τραϊκοβιτς, βρέθηκε να χάνει στους δύο πρώτους γύρους, όμως οι Κορεάτες έκαναν ένσταση, δικαιώθηκαν και μετάφεραν να ανατρέψουν το σκορ και να φτάσουν σε νίκη με 9-4.